GE MIG SOMMAR

Shooo ;) ligger i soffan nu med amanda,ida och becca kollar SATC ;) Finns det något skönare?
Ha sina bästa kompisar,gurka och dipp och se på film ?? Amelia somande i beccas knä hon var jätte trött idag.
Imorgon blir det jobb och lite lill fredag för mig :)
Ledig fredag! :)
Tränade i morse jävligt hårt så kommer nog inte kunna röra mig imorgon :P Meeeeen ja ska till gymmet
sommar kroppen 2011 här kommer jaaaaaaaaaa :P haha
Helgen ser inte så planerad ut mer än att man tar det väl som man kommer :)
Detta väder gör att man inte pallar göra något !!!!
Nu fråga brudarna mig om jag blogga å alla började göra narr av min stavning :P haha är de
så kasst?? :P Pallar inte hålla på med punkt mm
Sov gott LOVE

Kommentarer
Postat av: amanda

nej då älskling.. inte sååå kasst.. bara lite ;)

2011-03-02 @ 23:32:46
URL: http://amandakleveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0