Love is your color

God morgon :)
Vaknade runt 8 med att amelia var pigg som aldrig förr! Har TJÖTAT hela morgonen!!
Helgen var mkt bra! Var hemma med melis,sara och amanda i fredags och käkade räkor och myste!
haha jag och amanda dog lite på morgonen när vi verkligen hade den VÄRSTA TRÄNINGSVÄRKEN I MITT LIV!!
Meeeen, vi var påt igen lördagen :) Jobbade sen drog gymmet..
Söndag blev min lilla syster sminkad av min vän becca som är CP på smink!! Bilder går att hitta http://eventstyle.blogg.se/
Bilderna är sååå snygga!! Kläderna är från 4her! (inte pälsen dock)

Ni glömmer väl inte kundkvällen den 31 mars??

Ska vara modevisning och söker modeller? Alla mina vänner är typ borta så skulle uppskatta någon från ua eller skulle vilja gå kan väl maila mig? Eller skriva här så fort som möjligt:)
LOVE














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0