Sol!!!

När vädret är såhär när man vaknar blir man glad!!
Melis drömde massa inatt så sovit piss. Drömma mardrömmar är nog det värsta jag vet, man mår ju skit när man vaknar. Mkt i mitt huvud nu så drömmer även jag så sjukt konstga saker.
Idag blir det träning efter jobbet och sen chill, lutar mot lite utgång i helgen? löning och allt:) Weiii !
Vill så gärna se bilderna från igår, hoppas dom blir klara snart :D

Ne nu ska jag jobba lite till sen blir de lunch i solen me gadd,amanda och challe:)


LOVE

Rebecka fredén gjorde mitt smink igår! Grym på att få fram ögonen är hon. Går att boka henne till balen,studenten mm om man känner att man vill vara extra HET ;) 0522-16157



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0