All of the lights.

Wazuuup, ;)

Helt jävla dööööööd är jag, Emelie och jag körde ca 2 timmar på gymmet förut och mina armar är som spagetti :)
Finns en "ny" övning på gymmet som är helt SICK!! TJEJER SOM VILL FÅ PLATT MAGE NU!!! Gör den!!!
Haha nej men helt ärligt, den tränar hela magen och man får sjukt träningsverk.
Funderar nästan göra ett video inlägg på den så ni förstår hur sjuk bra den är??

Ikväll blir de bara chill, ska klippa och slinga håret imorgon :) Jag behåller mitt ljusa i alla fall! Tar nog en bit på längden för trött på långt hår.
Becca kommer förbi och ska sminka mig och även där ge ett video inlägg med smink tips:) Fast inte på min blogg då utan på http://eventstyle.blogg.se/
Där kan ni även så ett smak prov på 2 bilder på mig haha ;) Har inte fått bilderna än men hoppas på ikväll:)

Någon skrev om bilder på min lägenhet det kommer ikväll när jag är hemma:)


Love






Kommentarer
Postat av: Daniela

ja det hade vatt grymt kul om du kunde visa det! :) ha det så bra och bra blogg du har :)

2011-03-23 @ 20:59:14
Postat av: jessica

Du är sjukt snygg Malin !

2011-03-25 @ 15:41:43
Postat av: Nela

Jaaaa! snälla lägg upp hur man gör magövningarna, im with u!

2011-03-29 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0