30/10

Heej :)

Sitter och kollar på beck och drägglar lite åt gundvall ;) Varit en toppen helg, myst hela helgen med familjen.
Idag var vi på lek och buslandet vilket amelia ÄLSKAR ! Willa var så sjukt sööööt så jag höll på att dö när hon AS garva när hon åkte rutschkana. 2 dagar kvar till new york...... Jag har aldrig länktat såhäääär mycket :)

SHOPPIIIIIING :)

Fanny sms i morse att hon var på flygplatsen redan, ska möta upp henne där :)

Nu ska jag sätta mig och kolla runt på lite olika bloggar ;)

Någon fråga vilka bloggar jag läser och det är mina vänners som jag har i spalten brevid, kenza , angelica blick, och ibland hamnar man ju in på någon man inte känner och fastnar för den ;) Men ingen jag kommer på just nu !

Vilka butiker måste jag besöka i New York ?? Ska ju bara vara där i 5 dagar å vill inte missa någon riktigt bra ?
Har en jävligt lång lista på allt jag vill ha .......


Nu ska jag se lite film sen blir det jobb och träning imorgon :)


LOVE

Kommentarer
Postat av: l

-Century 21 - outlet där man in emellan, om man ger det tid, kan fynda märken som D&G, Prada, Marc Jacobs osv till mer än halva priset! Smink är också halva priset, Lacôme tex är ca 50% billigare

-Barneys - allt är ju svindyrt men man får Sex and the City-känsla

-J Crew butikerna är också bra - både för honom och henne

-Vill du fynda vinterjacka som ex Canada Goose och dylikt vet jag att varuhuset Bloomingdales har dom till nästan halva priset jämfört med här hemma, betalade 4500:- för min!

- H&M, TopShop och Zara är ju på sätt och vis som hemma men går man in i butikerna på 5th Avenue så märker man definitivt hur påkostade dom är! TopShop finns bara i SoHo!

-Dash, systrarna Kardashians butik kan va kul och se, den ligger i SoHo bland massa andra lyxbutiker! Riktigt mysigt att promenera omkring i SoHo för övrigt!

-Om ni ska upp och kolla utsikten så rekommenderar jag Rockefeller Center istället för Empire State Building, inte riktigt lika högt (men man ser ändå hela stan+frihetsgudinnan vid klart väder) men man får med Empire på korten man tar vilket är rätt coolt!

- Central Park är ju också ett måste när man är i NYC!

- Vill ni maximera sightseeing så hade jag valt ut en lämplig rutt och hoppat på nån av bussarna som åker runt hela stan! Turistigt men väldigt uppskattat har jagförstått, speciellt när man har kort om tid som ni! Ångrar att inte vi gjorde det!

- ha med BEKVÄMA(!!!) skor, alltså gympaskor eller motsvarande nu när det är kallt, för man går hela dagarna!



Lycka till och ha så skoj!

2011-10-31 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0