back homeeee

Jag har faktiskt tänk blogga hela helgen för amanda hjälpte mig ladda ner en app där man kan blogga från mobilen men de funkar inte på min.....
Har en så sjuuuuukt bra helg... Kom upp tidigt på fredagen då richard mötte upp mig på centralen. Åkte till fannys jobb lämnade in min väska och kolla efter det på stan. Tjöta, fika och bara hade det riktigt trevligt:)
Köpte en jätte snygg tröja på zara som jag bara älskar!! Ni ska få fler bilder på kläderna sen!
Fanny slutade runt 17 så efter det så drog vi och käkade i stan. Så mötte vi upp emelie och drog till ett Livi´s party som var riktigt trevligt.

Sen drog vi hem på kvällen med en jävla massa godis och bara chilla och tjöta halva natten :)

Lördagen så fick vi upp tidigt för fanny skulle fota och jag spela in.. Vakna upp med att halsen var helt knäpp.. men gav mig iväg endå.. Fick en halv klar låt hos jonas för min röst ville inte hjälpa till alls.. det sög å besviken åkte jag och mötte upp fanny... Käkade och sedan var det tagga för lite utgång :)
Alex skulle spela i södertälje på kvällen så blev en trio utgång med tjejerna ååå FYYY vad kul vi hade.. :D ¨

Skratta heeeela kvällen... kommer hem och då var alex klar med spelningen så jag utmanade han i fifa 12.... haha sög...

Söndagen så spela jag in med alex istället och då var rösten 100 gånger bättre.. men endå inte som den brukar. Fick klart en låt å jag blev jätte glad!! Men inget jag kan visa än för er ...

Här kommer bilder från helgen :)



LOVE










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0