I'm a fool and I know it

Heeej :)

Sitter på jobbet och ska snart ta tag i lite saker :) Jag och melis drar till göteborg ikväll för att träffa en kompis som har en väldigt tuff period just nu ... <3

Igår fotades min syster för HairX :) Becca sminka henne jätte snyggt och amanda och challe satta i fjädrar i håret:)
Jag gick sedan till skolan.

Helgen kommer bli så sjukt kul tror jag:) Lördag ska vi åka till trollhättan och spela bowling ett stort gäng, sen gå ut i uddevalla på kvällen.

Nu jobb...



LOVE







Min syster blogg är sarahemberg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är vännen?

2011-10-12 @ 16:59:16
Postat av: Johanna

Sjukt snyggt det där var! :)

2011-10-13 @ 00:54:41
URL: http://jajja1.blogg.se/
Postat av: buy essays

She have amazing hair color. I'll try to make my hair like this.

2011-10-17 @ 10:22:13
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0