Nytt!!



Kommentarer
Postat av: alex

hej! super bra blogg och du själv är otroligt fin :)

En fråga bara, hur lång är du? Och hur lång blir du när du går i klackar?

Egentligen helt ointressant, men är själv lång, 174 och är lite feg när det gäller klackarskor! behöver lite pepp haha :)

tack på förhand :)

2011-10-11 @ 15:37:19
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket alex! Jag är 174 lång utan klackar så blir typ 187 i klackar!! Haha jag blir en jätte kvinna men i love it!!! Jag tycker det är jätte snyggt med långa tjejer , men dock jobbigt för alltid svårt hitta killar som är 190 typ! :) men du har inget skämmas för, vad jag fattat det som så gillar killar klackar bara man kan gå i dom :) öva hemma så du är Carrie (sex and the city) grym i klackar så kommer du få många blickar på dig ;) kram !!

2011-10-11 @ 21:45:30
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna? (första bilden) skiitsnygga

2011-10-11 @ 22:12:43
Postat av: Malin

Nelly har ja köpt båda :) tack!

2011-10-12 @ 08:28:14
Postat av: Anonym

va de längesen du köpte dom översta? ja hittar dom inte på nelly:'( sjuuukt snygga

2011-10-13 @ 02:10:13
Postat av: alex

tack så jätte mycket Malin! Har komplex över min längd för alla glor på mig när jag har 13 cm höga klackar liksom. Man känner sig inte snygg då längre utan mer uttittad. haha.. löjligt egentligen kanske men så känns det!

Känner inte många som är långa så det är kanske också en anledning. Men det känns bra att veta att inte man är ensam om detta!

Och jag ser verkligen upp till dig, tack så mycket än en gång!

:)

2011-10-25 @ 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0