boriiiiiiiiiiiing

sjuk... Var hos läkaren idag, hade dåliga värden och ett virus i kroppen. Har inte febern försvunnit på fredag ska jag få någon medicin om jag fattade han rätt :) Vill mest få bort min hosta.

Bara legat hemma hela veckan, knappt ätit för inte sugen på något förutom frukt.
Kollat på massa serier. Synd min blogg ap inte funkar måste alltid ta fram datan å de är lite mogg.
Men som jag skrev tidigare, min syster fick mig skaffa instagram som jag börjar lägga upp bilder, text på istället. Går mkt snabbare och lättare än denna blogg. Följ mig där istället om ni vill :) Behöver inte bara vara mina vänner. vem som helst !! Älskar bilder så bara kul! Malinhembeerg heter jag i alla fall!

Blir bara ligga hemma restan av veckan. är så trött så orkar inte ens laga mat. Febern gör en så seeeg.

Hoppas bli frisk till nästa vecka så jag kan tränaaaaaa!! Löning med så vad säger ni tjejer, vin, dans?  Om inte den trötta morsan ligger med feber än men de får vi fan inte hoppas!! ;)

Amelia är på dagis idag, hennes pappas dagar så några timmar till att vila.


Nu ska jag se lite friends ;) LOVE







Kommentarer
Postat av: minilinn

öööh, jaaaa? It's ma fucking birtthday milf!!!! <3

2012-01-19 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0