......

Heeej ! Ligger hemma i lungingflammation. Kan vara det absolut västa jag haft. Får ingen luft och hostar tills man spyr. ÄNTLIGEN fick jag reda på vad det var efter nästan nu 2 veckor liggandes i sängen. Dåligt att läkare inte kollar upp saker bättre än bara gissar. Fick en svin bra läkare igår som typ sa de rakt ut: Det är för dåligt att du gått sähär länge med en sådan här lungingflammation..... men men. Nu ska jag väl snart bli bra hoppas ja... sjukskiven tills den 5 feb.
Glömm nu inte alla som vill ha nytt hem och fint att vi har 50-70 % på hela butiken på hembergs på torsdag! Öppnar 11-20!!!
Idag blir de sängen som vanligt. Ska fösöka palla mig in till stan sen för måste till apoteket. ¨
Jag är tråkig på att blogga men det är för jag inte har något liv... :)
Vill ha våååååååååååår!!! Sitta ute med en go filt och ta en fika när solen bränner i ansiktet :)
Prata lite med tjejerna igår om att vi ska boka i mars/april en resa tills sommaren!!! Kanske grekland eller cypern eller något garanterat varmt ställe där vi kan få en vecka med bara sol och bad! ÅÅÅÅÅÅÅ vad kul de hade varit. Har ju bästa " tjej gänget" med så KUL är ju bara förnamnet på vad vi kommer ha :)
Nu ska jag äta frulle :)
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0