Jan. 30, 2012

Hej! Ligger hemma i soffan och har ont. Var ute med nala förut en sväng och skulle gå i skogen så hon skulle hitta godis som jag kasta ut. Jag gick och tänkte och såg inte att nala kom efter mig, vända mig om och såg att hon höll på att gräva i jorden 100 meter bort. Jag ropa på henne men hon reagera INTE. Gick iväg hon reagera INTE. Tillslut börjar jag tappa humöret och går mot nala som jag ser står och äter på något. Ser inte vad det är men ju närmare jag kommer ju busigare ser jag nalas kroppspråk blir. Så ser jag när jag kommer 10 meter ifrån nala står och äter på en död HARE!!!! Jag får panik och skriker på nala som får ett grepp om harens öron och springer iväg med den .................... Jag dör.... En halv hare som är typ lika stor som nala själv drar hon runt på. Plus hon tycker de är kul för jag har panik och vet inte vad jag ska göra mer än försöka få henne släppa den..... å jagar henne. Vet att de är ju de sista man ska göra men vem vill att hon äter upp en hare??? Tillslut får jag "tag" på nala och drar min vante över hennes nos så hon släpper haren. Jag KOKAR i kroppen av ilska på henne men vad ska man göra mer än dra henne därifån.. ?? Hon är en valp och fattar ju inget.
Kul start på dagen och veckan.. NOT!!!!!
Ligger kollar sex and the city! Kan vara det bästa som finns. Nala ligger sover i sin korg. Har inte velat röra henne sen jag kom in.. stackarn :( haha
Någon som vet någon bra sida med snygga bekini? Inte hm, nelly, asos utan någon som har lite mer coola bekinis? Har ju som sagt mkt dö tid när man är sjuk så ligger kollar på allt som finns och bara vill ha sommar!!!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du nöjd med nala som hund ? ska du gå nån kurs med henne etersom de är en rottweiler??

2012-01-30 @ 19:53:25
Postat av: Smashitup/Malin

Ja det är jag absolut, hon är väldigt busig nu. Men väldigt duktig. Det som är jobbigt nu är så henne rums ren och att hon äter på allt.

Ja de ska vi, det är nästan ett måste pga hon blir så stor och stark. den startar den 27/2. :)

2012-01-31 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0