Mamma<3

Fick ett sms av min mamma i morse att hon låg på näl :( Hon har åkt på samma som mig fast hon får inte bort sin feber. Jag låg i 9 dagar med feber mamma har legat i 12 dagar med 40 i feber :S LIDER med henne....  Man har så svårt att andas med och det är så obehagligt. Jag mår verkligen så mkt bättre men fortfarande trött och har ont i mina reben. Hostan börjar ge sig mer och mer!!
Hoppas mamma blir bra snart... <3
Idag och restan av veckan är jag hemma. Så blir lugnt. Fanny och alex kommer till uddevalla på onsdag och det ska bli mysigt!
Nu ska jag ta en tur med nala i skogen en stund. Hoppas slippa se döda djur idag..... bläää
LOVE
Ge mig sommar !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0