Mitt 2011



Amanda och challe 20 :)






Amelia fyllde 3 år :)





satte mig på häst ryggen igen;)



Hade inflyttnings fest hos amanda och eric :)



Hjälpte ida hitta soffa :)



Käka massa god grillad mat !!!



Kolla på min vackra systers bal







Jobbade i smögen



Drack drinkar :)



Stockholm






Var i cypern





Halmstad med massa vänner!!






Göteborg





Fjorden- uddevalla






Var i New york !!!!



Fick nala :)


Vilket roligt år jag haft tsm med min familj och vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Ida S

Vad gulligt! När man kollar på bilderna känns det som att året har gått hur fort som helst och allt var "nyss" liksom :)

2012-01-02 @ 16:34:48
Postat av: smashitup /Malin

Vi har haft en riktigt bra sommar !!! :) ÅÅ denna ska bli ännu bättre!!!

2012-01-02 @ 16:42:24
Postat av: Anonym

Hört du gillar basket? Å

De är där du fått din stora rumpa ifrån. Är det sant ?

2012-01-06 @ 22:14:46
Postat av: Malin

Nej jag gillar inte basket :) aldrig gjort. Och tror det är från min pappa den kommit ;)

2012-01-09 @ 14:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0