Ohhh <3

Jag sitter på facebook och ser filippa lagt upp dessa låtar!! Vilka MINNEN de kom upp. Skolan, vännerna, kärleken. Jag kommer ihåg hur jag lyssna på denna låten och den träffa så rätt på vissa saker. haha ja hade den i min mp3 :P
Jag kommer ihåg att jag skulle spela in en låt tsm med fonky fresh men fick inte det för ahmed hahahahha ja dör när ja tänker tillbaka. Kommer inte ihåg varför jag inte fick :P men men.... Spela in musik med rappare och det blev "sååå" bra då. Man la in de på mp3n och hade den med sig överallt.
2005 var det bästa året i mitt liv!!  Har sååå mkt minnen ifrån 2005. Kan inte riktigt förstå varför men allt var så lätt och inga problem. Alla hemma fester hos amanda och marcus. haha man hade moppe. Blekte håret varje helg.
Brydde sig inte om att träna, man var bara nöjd med sig själv.
Mina vänner kommer fatta detta inlägg .. :) haha
Ibland känns det som att man blir vuxen för fort..  Nu har vi barn, vissa bor i andra länder. Vissa känner man inte längre.
Livet blir verkligen inte vad man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha:) Gammal låt herregud måste säga jag också saknar tiden man gick på gymnasiet å i alla fall när man var yngre:) Varför fick du inte spela in en låt för Ahmed? Du har ju sjukt fin röst du borde göra något åt de!! :))

2012-02-01 @ 16:32:36
Postat av: smashitup /Malin

Jag vet faktiskt inte :) Han gillade nog bara inte han som person. Han "rappa" om saker ahmed inte gilla å tror det var därför han inte ville vi skulle göra musik ihop! Han ville ja skulle sjunga låtar utan rappare. Tack!!!

2012-02-01 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0