I never wanted see you unhappy, I thought u wanted the same for me..

Min huuuuuuuuuund!! Får krupp på henne... Får typ "anfall" då hon bara flippar loss och slutar aldrig. Sen lägger hon sig ner och somnar.. haha

Skulle bli SUPER glad om jag kunde få lite hund tips? Tips på saker som är bra, dåliga mm, Valp kursen drar igång i feb å det är så långt kvar :/

Igår körde jag 1 timma på gymmet och yoga... omg... osexigaste i världens måste jag varit. Men grymt kul. Blir fler gånger, ska fan bli lite vig i alla fall :)

Ikväll ska jag amanda "ida" om hon pallar sig med köra någon slags dans. Nya pass på gymmet nu och de är sjukt gött! Plus det är öppet till 22 nu istället :)

Nu ska jag jobba!


LOVE









Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej

tänkte bara säga att jag har en hund som är runt 1,5 år nu. Ingen rottis men ändå, när hon var valp så fick hon också sånna här "valprusningar" som det var någon som kallade det.

Antar att det är det din hund har också.

Iaf så är det ganska vanligt bland valpar, ofta när de blir övertrötta.

Min hund sprang runt som en tok i lägenheten och typ morrade och skällde och nästan bet än, fast på lek. Det ända som funkade var typ att stänga in henne i rummet där hon sover för att lugna ner henne och få henne att somna.

haha lite som ett barn som liksom inte kan varva ner sig själv.

Hon slutade iaf med det efter några månader.

2012-01-12 @ 16:23:09
Postat av: Se

Du har alltså inga kunskaper alls om hundar oså skaffar du en rottweiler?? Herregud..

2012-01-12 @ 21:13:51
Postat av: Smashit / Malin

Har allt en del kunskap om rottweiler lilla vän :) bad enbart om mer tips och råd från andra. Har du hört någon gång någon säga "'man lär sig nya saker varje dag' :) var lite så jag menade

2012-01-12 @ 23:26:35
Postat av: Malin

Se - Exakt vart i texten står det att Malin inte har några kunskaper alls?? herre gud..

2012-01-13 @ 00:01:05
Postat av: Klara

Ladda ner Cesar the dogwhisperer avsnitten!! Han är grym och har världens bästa tips! Speciellt till stora, envisa hundar som rottweilers! :)

2012-01-13 @ 19:56:18
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0